MG-Rover.org Forums banner

1 - 20 of 63 Posts

·
Registered
Joined
·
7,832 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Just got back.......:drool:......now must clean the car.......I love 'em, very, very happy with the look of the car now.



 

·
Registered
Joined
·
7,832 Posts
Discussion Starter · #8 ·
Might consider it Pete....but it is my daily drive, like the 'comfort' :err: ...would lowering affect it????
 

·
Registered
Joined
·
698 Posts
"must clean the car now" ??????
Are you serious?
If you think that needs cleaning you have the paintwork equivalant of annorexia.
G
PS
Yep, them wheels is round, should be OK for driving on.
 

·
Registered
Joined
·
12,799 Posts
Lee, I was just going to grumble. I logged in again and saw no new post
on the elder thread :doh::lol:

... but looking twice I found this one and must say 5 of 5
WOW, deffo worth all the waiting, that looks absolute stunning :D

Congrats mate, overall very nice and shiny :broon: :andburg:



Edit: Don't forget to remove the windstop whilst 'cleaning' the car :daft: :rofl:
 

·
Registered
Joined
·
3,997 Posts
What size are they, they're really nice. I'm looking into getting some for my f, some slightly bigger ones though, as I wont be able to get onto my drive and over the speed humps at work if i lower it! :(
 

·
Registered
Joined
·
14,789 Posts
I'm sure they're 16's Max, I think they'd have to be to fit over the AP's :)

..and going over to Milton Keynes when I popped round to say hello! :shake:
 

·
Registered
mg_tf
Joined
·
1,648 Posts
yup they do fit over AP's


mine are still in the box! not got tyres yet can't wait!


i've been thinking they look great already but wouldn't they look brill with that deep inner ring the same colour as the car?

so you'l have a silver alloy with dark grey on the inside in this case.


nice car btw pud! like the rear spoiler, rear view restricted much with that on?
 

·
Registered
Joined
·
12,799 Posts
1 - 20 of 63 Posts
Top